sobota, 2 czerwca 2012

SIEMKA !!!
Sorki, że wczoraj nie napisałam postu, ale miałam BAL SZÓSTO-KLASISTY !!!!
Było bardzo fajnie, miałam bardzo ładną sukienkę. Na samym początku tańczyliśmy poloneza. Następnie ustawiliśmy się całą klasą i wszyscy rodzice zaczęli robić nam zdjęcia (trwało to około 15 minut). Gdy robili nam te zdjęcia wszyscy czuliśmy się jak gwiazdy, wy na pewno wiecie o czym ja mówię w końcu wy też mieliście bal szóstoklasisty, a jeśli nie to będziecie mieli. O razu po zdjęciach wszyscy się rzucili w stronę stołów z jedzeniem, ponieważ przynieśli pizze (były także pianki, ciasta i ciastka, rurki, coca cola, soki, woda, oranżada, sprite, itp). Gdy zjedliśmy pizzę połowa osób poszła do toalety i zaczęła wymiotować, ponieważ p[o jedzeniu poszli tańczyć (ja byłam mądra i odczekałam 10 minut). W każdym razie zabawa była fajna, tylko szkoda że trwała tylko 5 godzin. (ZDJĘCIA WRZUCĘ KIEDY INDZIEJ)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz